Onze 2e dag in Bangkok - Reisverslag uit Schalkhaar, Nederland van Lian en Mireille Aarnink - WaarBenJij.nu Onze 2e dag in Bangkok - Reisverslag uit Schalkhaar, Nederland van Lian en Mireille Aarnink - WaarBenJij.nu

Onze 2e dag in Bangkok

Door: Lian en Mireille

Blijf op de hoogte en volg Lian en Mireille

18 Juli 2016 | Nederland, Schalkhaar

Hoi we zijn vandaag naar een tempel geweest dicht bijn het paleis van de koning. We zijn er met de boot heen gegaan en ook terug. Nog even wat geshopt en toen weer naar het hotel. We gaan morgen op tijd naar het vliegveld om het busje op te halen waar we de rest van onze trip mee verder reizen. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat met rijden je zit aan de rechter kant als bestuurder en je moet rechts rijden van de weg

• 18 Juli 2016 - 19:02

Wim Meijerink:

Leuk hoor , we hebben de foto's gezien op de watap. Handig rijden in een engelse auto in een rechts rijdend land. Dat is vast even wennen.
    Tot horens en veel plezier
    Gr. Opa

• 18 Juli 2016 - 20:07

Fam. Hulsegge:

Wat een belevenis al zeg! Succes met het rijden! Veel plezier en we kijken al weer uit naar jullie volgende bericht. Gr. Kitty

• 18 Juli 2016 - 20:15

Familie Flierman :

Wij gaan ook jullie dagboek lezen. Hele fijne vakantie met elkaar. Groetjes van de familie Flierman

• 19 Juli 2016 - 12:13

Fam. Veldkamp:

Wat leuk het zo te volgen, heel veel plezier en groeten aan de fam. Eertink :]