Nog even reisdag van Khon Kaen naar Sukothai - Reisverslag uit Khon Kaen, Thailand van Lian en Mireille Aarnink - WaarBenJij.nu Nog even reisdag van Khon Kaen naar Sukothai - Reisverslag uit Khon Kaen, Thailand van Lian en Mireille Aarnink - WaarBenJij.nu

Nog even reisdag van Khon Kaen naar Sukothai

Door: Lian en Mireille

Blijf op de hoogte en volg Lian en Mireille

23 Juli 2016 | Thailand, Khon Kaen

Hoi vandaag zijn we van het noorden naar het westen gereisd. Het was een mooie reis en we waren op tijd begonnen en op tijd over. Onderweg kwamen we door de bergen wat een prachtig landschap om verliefd op te worden. Ik heb ook gereden in de bergen dus die kan ik ook afvinken check. We hebben wat foto,s gemaakt en die zetten we online straks echt een super mooi landschap. We hebben onderweg gegeten bij een lokaal eetkraampje super gezellig en veel voor weinig. Daar nog ff onze eerste cadeautjes gescoord en nee Loes en Mama hier kunnen we niets over loslaten die zien jullie na 6 augustus wel.

We logeren in een super mooie hardhouten bungalow met twee kamers en een gezamenlijke huiskamer. Heel sfeervol maar wel met veel muggen. Aangezien mijn bijnaam al twee dagen de dalmatine is ben ik wel wat huiverig voor mijn eerste nacht hier. Ik ben op die andere logeeradressen al zo te grazen genomen door die Thaise muggen dat Lian al 60 muggenbultjes heeft ontdekt. Achter op mijn been is er zelfs een smiley geprikt dat vindt Lian dan weer grappig, ik iets minder ( best lastig met in de auto zitten de hele dag). Gelukkig heeft onno muggenspul met een hoog percentage deed erin zodat ik me goed ga wapenen tegen de pitbullterriër vannacht.

We gaan nu lekker slapen en blijven twee nachten op dit adres. Morgen gaan we ruïnes bekijken van tempels en de dag erna reizen we verder naar Ciang Mai.

Groeten uit Sukothai

  • 23 Juli 2016 - 16:52

    Dini:

    Net terug van een fietstochtje naar Deventer en even de verhalen lezen. We kunnen jullie goed volgen.
    Fijn dat het allemaal goed gaat en jullie zo genieten..blijf lekker genieten. hier gaat het ook goed.Groetjes wim en Dini

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lian en Mireille

Moeder en Dochter

Actief sinds 10 Juli 2016
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 5609

Voorgaande reizen:

16 Juli 2016 - 06 Augustus 2016

Lian en Mireille in Thailand

Landen bezocht: