Een dag in Sukothai - Reisverslag uit Khon Kaen, Thailand van Lian en Mireille Aarnink - WaarBenJij.nu Een dag in Sukothai - Reisverslag uit Khon Kaen, Thailand van Lian en Mireille Aarnink - WaarBenJij.nu

Een dag in Sukothai

Door: Lian en Mireille

Blijf op de hoogte en volg Lian en Mireille

25 Juli 2016 | Thailand, Khon Kaen

Hoi allemaal na een heerlijke nacht in het Lotus village hebben we lekker lang geslapen en rustig ontbeten. We slapen in de zelfde bungalow als waar Onno en zijn ouders en Bean en Maarten zeven jaar geleden ook al hebben overnacht. Een super mooie houten bungalow.

Vervolgens zijn we naar de Tempel ruwines geweest. Die waren erg mooi maar het was vandaag wel erg warm... We zijn op het terrein van de ruwines met de fiets rondgereden super lekker een verkoelend windje door je haar bij die hoge temperaturen.

Daarna hebben Onno en de kids lekker zitten lezen en gamen in de bungalow en Bean en ik zijn ff lekker samen wezen snuffelen op de markt en in de lokale kraampjes. Voor Vincent nog een leuke bloes en korte broek geshopt en ook voor Maarten zijn we geslaagd. Daarna heeft Bean alleen op de markt eten gehaald. Ze gaat wel ff alleen dan hoeft ze niet zo veel te betalen. Weer een Thais woord geleerd valang ( ik spel het vast verkeerd maar het betekend buitenlander). Het avond eten was genoeg voor 10 personen en koste toch mooi €5,- alles met elkaar.
Ik zal nog ff een foto van de ruïnes en van onze gamende hangoren (zo heten de kids in onze vakantie) proberen te downloaden, de WiFi is hier iets beter maar lang niet sterk genoeg.

Vanavond gaan we op tijd naar bed en dan morgen reizen naar Chiang Mai.

Groeten uit Sokuthai