De reis naar Chang mai - Reisverslag uit Khon Kaen, Thailand van Lian en Mireille Aarnink - WaarBenJij.nu De reis naar Chang mai - Reisverslag uit Khon Kaen, Thailand van Lian en Mireille Aarnink - WaarBenJij.nu

De reis naar Chang mai

Door: Lian en Mireille

Blijf op de hoogte en volg Lian en Mireille

25 Juli 2016 | Thailand, Khon Kaen

We zijn vandaag naar Chang mai gereisd. Het was een mooie reis door het bergen landschap en de mooie natuur. We hadden onderweg lekker de tijd om te stoppen voor een foto en de inwendige mens. De kinderen genoten nog na van de aardbeving van gisteren... ( dat is een schaal ijs met mega veel bolletjes van verschillende smaken) iedereen een lepel en aanvallen maar.

De muggen hebben hun pijlen verlegd en nu is Maarten het slachtoffer. Zijn kuiten zijn helemaal lek geprikt. Alleen Onno heeft nooit last hij eet ook elke avond knoflook je zou het bijna ook gaan eten. Stiekem hopen we dat ook hij deze vakantie nog een muggenbultje mee pakt.

We zijn naar de nachtmarkt in Chang mai geweest echt super groot is die. We hebben lang niet alles gezien maar de koffers worden te klein voor al onze souveniertjes die we hebben gekocht. Het was ook vrij druk met andere toeristen. Het was erg leuk om heen te gaan maar persoonlijk geniet ik het meest van onze stops onderweg voor de inwendige mens bij lokale kraampjes met eten en souveniertjes. Dat heeft zo veel sfeer en Bean kletst met iedereen gezellig weg in het Thais.

Morgen gaan we leuke dingen bezichtigen ik hoorde iets over olifanten dus ben erg benieuwd dan slapen we hier nog een nachtje en reizen dan weer verder. En voor nu welterusten wij gaan lekker onder de wol, deze keer zijn de bedden lekker zacht.

Groeten uit Chang Mai

• 25 Juli 2016 - 20:29

Dini:

Hallo daar zijn we weer. Leuk dat we jullie zo kunnen volgen. Morgen weer verder en vast ook spannend.
    Het weer wordt hier iets minder warm en dan kunnen we weer wat doen.
    We vermaken ons prima. Morgen avond weer naar Raalte.woensdag hebben we een crematie. Onze buurvrouw mevr, Bekkering is plotseling overleden.
    Genieten jullie maar weer. Groetjes voor allen. Wim en Dini

• 25 Juli 2016 - 20:42

Annie:

Leuk om te lezen die nacht brakers daar op de markt. Ik zelf was vandaag in Dremps nog net geen buitenlands ritje. Gr. Annie