Super mooi in U-Thong - Reisverslag uit Khon Kaen, Thailand van Lian en Mireille Aarnink - WaarBenJij.nu Super mooi in U-Thong - Reisverslag uit Khon Kaen, Thailand van Lian en Mireille Aarnink - WaarBenJij.nu

Super mooi in U-Thong

Door: Lian en Mireille

Blijf op de hoogte en volg Lian en Mireille

29 Juli 2016 | Thailand, Khon Kaen

Hoi we zijn gister avond aangekomen bij Baen haar broer Zak en schoonzus Moi. We werden vriendelijk onthaald en de kinderen speelden zo met elkaar weg. Leuk om te zien. We zijn s avonds uit eten gegaan en Moi had een mooi resort voor ons opgezocht. Een echte zakenvrouw ze ritseld mooie kamers en bedingt korting. We slapen in een huisje met een privé zwembad en op het resort is ook nog van alles te doen. Waterfietsen, paardrijden enz.

We gaan ons vandaag prima vermaken en blijven nog een nachtje hier dan reizen we morgen verder naar de kust en gaan we lekker zwemmen aan zee.

Groeten uit U Thong

• 29 Juli 2016 - 13:51

Dini:

Hallo allen. Fijn dat jullie weer een mooi resort hebben De groeten voor de familie van Bean.
    Onno kun je ons je wachtwoord voor wifi mailen of app? We moeten anders steeds naar ÷
    Raalte om jullie verhalen te lezen onze mailtjes te kijken.
    Bedankt en groetjes.mama en papa