Een reisdag naar Khon Kaen - Reisverslag uit Khon Kaen, Thailand van Lian en Mireille Aarnink - WaarBenJij.nu Een reisdag naar Khon Kaen - Reisverslag uit Khon Kaen, Thailand van Lian en Mireille Aarnink - WaarBenJij.nu

Een reisdag naar Khon Kaen

Door: Lian en Mireille

Blijf op de hoogte en volg Lian en Mireille

23 Juli 2016 | Thailand, Khon Kaen

Hoi we wren gisteren gereisd naar Khon Kaen waar we rond 19.00 uur aankwamen. De WiFi was belabberd dus konden we geen verslag plaatsen. Dat doen we nu dus maar. We hebben gisteren voor het eerst wat regen gehad onderweg.
Voor vertrek gisteren hebben we nog even ontbeten bij het Pongsin Resort. Lian werd alweer verwend dit keer kreeg ze pindakaas op haar toost en weer een lekker glas melk, Hollandse meisjes worden daar blij van. Na onze reis hebben we onze tassen gedropt in het hotel met belabberde WiFi en erg harde bedden. We zijn nog ff de stad in geweest om te eten en de terugweg namen we de tucktuck. Ja dames van de studieclub dit was een echte met drie wielen en een chauffeur, hij ging ook drie keer zo hard als wij in Holten. De chauffeur raakte de weg kwijt en toen hij op de navigatie ging checken deed hij de motor uit, een beginnersfout vermoed ik en hij wilde niet meer starten. De klant mag je in geen geval laten duwen en zeker niet als hij of zij ook nog buitenlands is ( Onno,Lian en ik zaten samen in een tucktuck). Dus ff een duwen voor 20 bat ( €0,50) van de straat geplukt en we reden weer. We waren net iets later over dan de andere tucktuck en Bean was al ongerust over onze Thaise spreekkunsten. Alles komt altijd goed is ons motto. Nu ff de stad Sokuthai in en dan plaats ik vanavond het verslag van vandaag.