Reizen naar Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lian en Mireille Aarnink - WaarBenJij.nu Reizen naar Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lian en Mireille Aarnink - WaarBenJij.nu

Reizen naar Bangkok

Door: Lian en Mireille

Blijf op de hoogte en volg Lian en Mireille

04 Augustus 2016 | Thailand, Bangkok

Hoi we hebben een goeie reis gehad naar Bangkok. Onze laatste reisdag in het busje. Morgen ochtend gaan we hem inleveren. Het regende hier pijpestelen toen we in Bangkok aan kwamen, hopelijk is dat morgen beter. We hebben een hotel dicht bij het vliegveld en dicht bij de markt.

We zijn nog even de stad in geweest om te eten en te shoppen. Je raad nooit waar we gegeten hebben..... Bij de IKEA ...ja ook in Thailand hebben ze een Ikea. Lian had al avonden zitten smachten naar het kinderservies en bestek dat Eliene kreeg bij de pizzacompagnie. Onno wist dat het bij de IKEA vandaan kwam en beloofde Lian dat hij het voor haar zou halen als hij een keer bij de IKEA kwam. Hij heeft woord gehouden borden, bestek, bekers en joggert schaaltjes alles in de koffer.

Morgen gaan we onze laatste bars uitgeven en de koffers zitten al bijna vol dus dat wordt nog een uitdaging.

Slaap lekker en groeten uit Bankok.

• 05 Augustus 2016 - 12:46

Annie:

Goed reis terug, het waren allemaal mooie verhalen- en foto's die je getypt hebt, we konden zo ook mee genieten.