Reizen naar het zuiden kanchanaburi - Reisverslag uit Khon Kaen, Thailand van Lian en Mireille Aarnink - WaarBenJij.nu Reizen naar het zuiden kanchanaburi - Reisverslag uit Khon Kaen, Thailand van Lian en Mireille Aarnink - WaarBenJij.nu

Reizen naar het zuiden kanchanaburi

Door: Lian en Mireille

Blijf op de hoogte en volg Lian en Mireille

30 Juli 2016 | Thailand, Khon Kaen

Hoi vandaag hebben we ontbeten in het resort met het gezin van Bean haar broer Zac. Dat was gezellig en het grote zwembad Werdt geopend en dus hebben alle 6 de kinderen het zwembad goed uitgetest. Toen ze uitgezwommen waaren zijn we naar de visplek van Zac geweest, daar kon je vissen vangen met je handen vanaf het vlod. Je kon er ook zwemmen maar dat paste niet in ons reis schema. Daarna zijn we wezen kijken bij grond van Zac en Moi deze lag op 6 Km van de stad dus op een prima plek voor een restrorant in de toekomst.
Daar na hebben we afscheid genomen van het gezin en zijn doorgereisd naar kanchanapuri. Daar blijven we 3 nachtjes in het mooie resort dolfin bay. Het is hier echt als in een volder. Super mooi en luxe zwemmbad en een parel wit strand aan de overkant van de weg. We hebben meteen een duik in de zee genomen en daarna het zwemmbad onveilig gemaakt toen we moe waaren zijn we gaan eeten. Daarna nog even n het donker op het strand gezeten en de nodige schelpen verzameld. Nu gaan we lekker onder de wol. Er is hier prima WiFi dus morgen plaatsen we weer foto,s.

Gr uit kanchanaburi