Een reisdag - Reisverslag uit Kantharalak, Thailand van Lian en Mireille Aarnink - WaarBenJij.nu Een reisdag - Reisverslag uit Kantharalak, Thailand van Lian en Mireille Aarnink - WaarBenJij.nu

Een reisdag

Door: Lian en Mireille

Blijf op de hoogte en volg Lian en Mireille

19 Juli 2016 | Thailand, Kantharalak

Hoi allemaal we zijn vandaag om 9.00 uur weggereden uit Bangkok. Het was ff wennen zo aan de linker kant van de weg met het stuur rechts maar het grootste en drukste stuk heeft Onno gereden hij doet dat met gemak. Ik heb ook mijn eerste kilometers gemaakt. Dat ging best goed alleen deed iedereen plotseling zijn gordel om in de bus.....

We hebben 600 kilometer afgelegd met maar een stop dus petje af voor onze jongste reizigers. We zijn 9 uur onderweg geweest en kwamen onderweg weer ( net als in Bangkok) super veel gezellige marktkraampjes tegen ( zoals Lian ze noemt) met daarin vooral eten maar ook kleding en natuurlijk gezelligheid.

Ook hebben we veel rijstvelden, rubberbomen en waterbuffels gezien. Echt super gaaf joh, het is dat onze koffers niet groot genoeg zijn anders namen we zo,n buffelkalfje mee als aandenken. Ze zijn echt stoer en mooi.

Toen we om 18.00 uur aankwamen in Kantharalak waar Bean haar ouders en jongste broer woont met zijn gezin waren ze compleet verrast. Prachtig om te zien een onaangekondigde hereniging van de familie na vier jaar. Super leuk om mee te maken en deelgenoot van te mogen zijn. We zijn ook even bij Bean haar oma langs geweest vier generaties dames die moeten morgen ff op de foto.

We hebben samen gegeten en gedronken bij het resort dat Bean haar broer voor ons heeft uitgezocht. Echt een super mooi resort en Lian vind het lekker handig de eigenaar en zijn gezin zijn nederlands en er is een zwembad dus de kids zijn door het dolle heen. We zullen morgen wat foto,s laten zien van Pongsin resort ( niet te veel want dan wordt ons thuisfront nog jaloers).

Nu gaat we lekker slapen en beloven morgen weer wat kiekjes te nemen. Super leuk trouwens om te zien dat zoveel mensen meegenieten van onze reisverslagen.

Groeten Lian en Mireille

• 19 Juli 2016 - 18:51

Dini En Wim:

Hallo reizigers in Thailand. Fijn dat alles zo goed gaat, houden zo. Ook wij vonden het de eerste keer heel bijzonder bij de ouders en familie in haar dorp. Het is zo anders maar wel heel gastvrij, maar dat kennen we van Bean.vooral de groeten aan haar familie en oma.groetjes uit wesepe. Alles gaat hier goed.erg warm, morgen 32 graden. Tot de volgende keer

• 19 Juli 2016 - 19:59

Fam. Hulsegge:

Bijzonder hoor, die complete verrassing tussen Bean en haar familie! Fijn dat het Resort mooi is en dat de kids het ook naar hun zin hebben.

• 19 Juli 2016 - 21:41

Fam. Sterken:

Hallo Lian en Mireille.

Wat leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken in Thailand, heel bijzonder.
    Fijn dat het allemaal zo goed bevalt.
    Veel plezier allemaal en we blijven jullie volgen.

Groetjes van ons