Rustig dagje - Reisverslag uit Kantharalak, Thailand van Lian en Mireille Aarnink - WaarBenJij.nu Rustig dagje - Reisverslag uit Kantharalak, Thailand van Lian en Mireille Aarnink - WaarBenJij.nu

Rustig dagje

Door: Lian en Mireille

Blijf op de hoogte en volg Lian en Mireille

20 Juli 2016 | Thailand, Kantharalak

Vandaag hadden we een lui dagje gepland. We hebben lekker lang geslapen en daarna ontbeten. Lian was super blij met haar broodje kaas (echt Hollands meisje ). Vervolgens met zijn allen een frisse duik in het zwembad genomen. De kids zijn super blij met het heerlijke zwembad. Daarna winkelen in Kantharalak, we wilden eigenlijk naar lombok maar omdat het een feestdag is, ja de Boeddha krijgt nieuwe kleding en wordt gewassen door de koning ( net gezien op tv). Was het daar veel te druk dus zijn we naar Kantharalak geweest.

Super leuk om over de markt te lopen, Lian vond het lijken op een kleedjes markt maar dan met tafeltjes dus nu omgedoopt tot tafeltjesmarkt. We hebben van alles gezien als kikkers, schildpadden en waterkevers en natuurlijk allemaal leven die terplekke worden klaargemaakt omdat je dan zeker weet dat het vers is.

Op de markt heeft Bean van alles gekocht wat ze bij haar ouders heeft klaargemaakt. Leuk om te zien hoe deze mensen leven. Ik heb voor het thuisfront nog ff wat foto,s gemaakt van de rijstpootmachine en de kubota tractor, met natuurlijk wat stoere meiden en zelfs Maarten heb ik op de foto gezet (hij heeft een bloedhekel aan op de foto gaan). We kregen nog zelfgemaakte katoenen kussentjes van Bean haar moeder super mooi en lief.

Net nog ff een drankje gedaan ,met Onno en Bean terwijl hun jeugd sliep en Robbin en Lian lekker aan het Skypen waren.

Ik zal wat foto,s plaatsen zoals beloofd en morgen gaan we de boerderij van Bean haar ouders kijken en we gaan wellicht nog naar een waterval en een flessentempel, erg veel zin in vooral de boerderij, ik heb opdracht gekregen van Robbin om de rubberbomen en zoete aardappels te fotograferen.

Groeten uit Kantharalak

• 20 Juli 2016 - 22:43

Dini:

Fijn hoe jullie genieten van de reis. Elke avondrond tien uur kijk ik even. De dag van morgen ziet er ook goed uit en heel bijzonder hoor. Hier is het erg warm en doen rustig aan en blijven in de schaduw.
    Fijne dag morgen weer en voor allen de groeten, wim en dini

• 20 Juli 2016 - 23:43

Fam. Hulsegge:

Leuk om te lezen wat jullie meemaken. Ben erg benieuwd naar de foto's. Veel plezier op de boerderij!